2009. október 26., hétfő

külfüld-külföld, ó de külföldi

Azért csak kiismert a családom, na..
A következő sms-t kaptam ma kedves nevelőapukámtól, aki épp egy KüLfÖlDi kongresszuson kongresszál rettentően külföldi emberekkel(ezek olyan külföldiek ám, hogy nem tudnak magyarul..egyáltalán)
*és egyben szeretném bejelenteni az elmúlt időszak nyertes szöveges üzenetét*   Csuhajja ! ! !


"2 újabb holland kapcsolat..meg egy dán..Apropó nem akarsz dánul megtanulni?Marha jó fejek! Láttam egy neked való táskát egy nőnél. Az egész egy mesebeli házikó volt, a piros tetővel lehetett lezárni."

Természetesen az ügyet nem hagyhattam annyiban, ügynökömet tüstént ráállítottam a háztáskára, azt javasoltam neki egész pontosan, hogy "Fogd a házat és fuss!".. Nem maradtam válasz nélkül:


"Későn szóltál, a csaj már elment..Egyébként is egy nigériai díjbirkózóval volt .. Te, ezek a dánok automatizált üstöket gyártanak. Szerintem ez téged érdekel.."

Na, ilyenek történnek KÜLFÖLDÖN..

lá-lá-lálálálááá

2 megjegyzés: