2009. december 21., hétfő

vér*adás-vétel*

Amiről szeretnék most írni az a 2. kerületi vérvétel-adási őrület, amibe volt szerencsém(?) belecsöppenni a múlt héten.. Szóval az úgy volt, hogy a már 6 hete tartó csuklóhendikepségemből kifolyólag véradásra kényszerültem.. Anyukám azt mondta, mindenképp kedden menjek és én meg mondhattam bármit - kedden mentem hát. Anyukám azt is mondta (emlékszem, hogy ezt mondta!!)"kislányom 7-től van vérvétel!"m Én hittem neki, sőt önszorgalomból odamentem 6:50-re. Nos úgy egészen pontosan 6 óra 51-kor láttam meg a "negyed nyolckor nyitunk" táblát.. A 25 perces kényszeres szocializálódáson - tehát a sorban, ami volt, igen, kint az utcán - volt szerencsém megismerni a következőket: a lány elöl aki fél hétre emlékezett, a néni mögöttem akinek majd úgyse találják a vénáját("majd meglátod aranyos, nem találják ezek.."), 4-5db "ugye hogy megváltoztatták a nyitvatartás idejét?!" arckifejezéssel felháborodott néni szatyorral és a srácok előttem akik már húznának a p****ba érted? Na velük, igen, ők voltak 25 perc erejéig a legjobb cimbijeim. Mindent együtt csináltunk: együtt fáztunk, együtt utáltuk az sztk-t és bizony még ez is belefért, együtt ért bennünket a napfelkelte. Negyed nyolckor azonban végetért a 25 percre szóló mély barátság és hirtelen egymás ellenségei lettünk.. Én már a sorban is azon gondolkodtam, hogy ha nincs sorszám vajon érkezési sorrend van? És ha érkezési sorrend van, vajon a kedvesnek tűnő véna néni emlékszik-e majd az előbbrejutásiharc közepette, hogy én milyen együttérzően fel voltam háborodva amiért szinte soha nem találják a néni vénáját.. És akkor hopp, beengedtek és hirtelen már jobbnak tűnt a kint ácsorgás opciója is.. Én ilyet még egészen komolyan nem láttam. A látvány ijesztő volt, a cél nevetséges. Én valahogy előre kerültem, de a labor felé történő !futás! alatt egy fél másodpercre letekintettem lépcső aljára: 70 éves emberek szatyrokkal verekedtek, izületi gyulladásaikat hátrahagyva !lökték! egymást lefelé a lépcsőn.. Komolyan mondom, már arra gondoltam itt valamit osztogatnak csak én nem tudok róla.. De nem osztogattak csak vettek - vért-vizeletet.. Hát ezt láttam én múlt kedden.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése