2010. március 2., kedd

hehe..nem

Na szóval hány napja is lehetek itthon Budapesten? Fogalmam sincs, de a lényeg, hogy ezt nem lehet kibírni..
1. Sose lesz vége a télnek, ez már szinte biztos..
2. Majdnem minden ismeretlen (és esetenként ismerős) ember gonosz Budapesten..És mérgesek..egyfolytában..mindenkire..mindenért!!
3. Most már az is egészen biztos, hogy a Károli egy véget nem érő gimnázium házi feladatokkal, felelésekkel és kellemes alázásokkal!
4. Bezárt a metro, szerintem pusztán azért, mert még ő is utál..
5. Elárulom, hogy a világon minden hizlal!!
6. Sosincs elég pénzem arra, hogy ruhák formájában megvásároljam a boldogságomat..

2 megjegyzés:

  1. A 5össel nem értek egyet, mert szerintem meg semmisem, és tökmindegy mit eszem, annyit sosem bírnék semmiből hogy látszatja legyen (de tényleg. napi 2000 kalóriát szerintem képtelenség megenni). Amúgy megja. külföldiországban kedvesek az emberek? mert én itt megszoktam, hogy mindenki őrült és gyűlölködős. én is utálok mindenkit.

    VálaszTörlés
  2. én szeretlek TITEKET! :) Főleg Téged Pista!

    VálaszTörlés