2010. április 12., hétfő

április

Rettentő idegesítő ám, hogy szinte soha nincs olyan, hogy én akkor most de írnék.. Most sincs, csak a színeket akartam megváltoztatni, mert az leköt.. Felsorolom mik töltik ki az időmet mostanában: 1. főzés (sütni azóta nem szeretek, mióta rájöttem, hogy Stáhl Juditnak varázsereje van, nekem meg nincs.) 2. a Big bang theory, mert az nagyon vicces!! (Nagyon!!) 3. szeretek a dm-ben vásárolni és számolgatni, hogy a lila nőcis kártyán, - amin tévedésből TonelCi Berta vagyok - hány pontom van.. 4. Rettegek a 25. szülinapomtól!!!!! 5. Ismét rászoktam a Szex és New York-ra, szerintem évente/2évente szükség van egy ilyen periódusra!! 6. Olyan vagyok, hogy kölest szoktam enni. 7. Szeretnék külföldölni!!!!! 8. ühü, na több nem jut eszembe.. Ugye, hogy milyen érdekes lány vagyok??!! Na szerintem is.. Hát akkor bigbengelek egyet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése