2009. szeptember 21., hétfő

tévé..

Mostanában olyan vagyok, hogy tévét nézek, hát érdekes.. Mióta vannak ezek családanyamodell monológok? Meg miért? A előbb egy topmodell nagymama otthonkában (háta mögött egy szerintem amúgy számára ismeretlen gyermekkel) közölte velem, hogy hogyan étkezzek egészségesen. Abszolút referátum jellegű volt a dolog: definíció - felsorolás - pro, kontra - szakzsargon.. Rémisztő volt!! Mellesleg a kislány mögötte egy pirítóval játszadozott, hát nem tudom.. Jut eszembe áramos nő is van ebből a szériából.. Ő olyan, hogy szigorúan artikulálva és természetesen rendkívül kimérten előadja, hogy *KapCsoLjunk Le* nagyjából mindent!!  Az a baj, hogy nyilván mondanak ők okosakat (is), de annyira természetellenesen artikulálnak, hogy képtelen vagyok másra figyelni..
Jajj, és ne felejtsük ki a felnőtt Julcsit, aki bájosan csicsereg a méhnyakrákról egy pohár kávé mellett.. Merrt olyan is van ám!!
Na tessék csak beszélni kell ezekről és máris megjelennek - most meg az ivóvízről beszél egy pasi, én komolyan ott tartok, hogy inkább elkezdek tanulni..

2 megjegyzés:

  1. Most ez nem ide illik, csak újraélesztettem a blogom, fokozatosan fog feljavulni remélem :) kövesd tehát figyelemmel... :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés